افزایش آمار بازدید از سایت فروشگاهی و عوامل و جنبه های تاثیر گذار بر آن
نوشته شده توسط : hiwebex

هنگامی که شما برای ارتقا تجارت خود تصمیم به طراحی سایت فروشگاهی می گیرید در حقیقت آگاهید که جذب مشتری از طرق گوناگون و افزایش آمار بازدید از سایت فروشگاهی به معنای جلو افتادن شما در این رقابت فشرده در دنیای تجارت الکترونیک است. روش های زیادی برای افزایش آمار بازدید از سایت فروشگاهی و در نتیجه افزایش آمار فروش سایت وجود دارد. تبدیل بازدید کننده به مشتری مهم ترین هدف شما و نقطه کانونی پیروزی شما در این رقابت است پس باید به تمامی شیوه های ممکن کاربران را مجاب به بازدید از سایت فروشگاهی و در ادامه ترغیب به خرید از آن کنید.

در دنیای مجازی امروز مباحث گسترده ای شکل می گیرد, می توانید از این پتانسیل دنیای اینترنت در راستای افزایش آمار بازدید از سایت فروشگاهی خود بهره ببرید. به این صورت که در مباحث و فعالیت ها شرکت جسته و طراحی سایت فروشگاهی خود و امکانات و خدمات آن را به دیگر کاربران معرفی نمایید.

برای داشتن یک بحث خوب و پر بازده و کشاندن تعداد بیشتری از کاربران به سایت فروشگاهی خود باید یک سری نکات را مد نظر قرار بدهید به عنوان مثال برای افراد آگاه تر که از نظر تخصص و مهارت رتبه بالاتری دارند ایمیل ارسال کنید و پیگیر نظرات آن ها شوید و در پست های خود به نام آن ها اشاره کرده و موافقت ا مخالفت آن ها با بحث مزبور را سوال نمایید. این روش ها شاید به نظر تاثیر زیادی نداشته باشند اما به هر جهت تاثیر مثبتی در افزایش آمار بازدید از سایت فروشگاهی شما دارند. در تمامی مباحث هدف شما باید کشاندن کاربران به سمت خودتان و انتقال آن ها به سایت باشد.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند در زمینه طراحی سایت فروشگاهی شما را راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی فروشگاه اینترنتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: